woensdag 7 maart 2012

Quilten


Omdat de titel van deze blogspot doet vermoeden dat er druk gequilt wordt, zal ik vandaag wat foto's op de blog zetten van een project waar ik mee bezig ben. Vorig jaar oktober ben ik begonnen met een basiscursus (ook al had ik al wat kleine quilts af en ben ik met een flinke 'stoeiquilt' bezig) en dit is het resultaat tot nu toe. De basis van de quilt bestaat uit courthouse steps en traditionele log cabins. De rest van de quilt kan ingevuld worden met andere blokken, zoals tulpen, out of centre log cabins en pineapples.  De foto's spreken voor zich (hoop ik ;-)...
het begin is er ....

2 opmerkingen:

  1. Met deze oefenlapjes krijg je al een leuk quiltje bij elkaar. Mooie stofjes, ze kleuren goed bij je blog.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk Anita deze blog zet hem in mijn lijstje en kijk wel regelmatig even om het hoekje bij je.
    Veel succes verder en was leuk vandaag samen Quilten en ik heb vanavond ook een leuke avond gehad op de beurs.
    Tot ziens.
    gr. Janke

    BeantwoordenVerwijderen