zondag 18 maart 2012

Drie lammetjes

Gisteren schreef ik al een klein stukje over onze nieuwe loge's. Drie lammetjes. Ze zijn door hun moeder verstoten en hun baas zocht een adoptiemoeder. En zo kwamen ze bij mij terecht. De lammetjes zijn al of pas 10 dagen oud. Een van de drie is een beetje mager, maar dat komt echt allemaal goed.
Vanmorgen om 06.00 uur hoorde ik al wat leven in de stal. Tijd om eruit te gaan en de flesjes klaar te maken. (Daarna natuurlijk weer lekker in bed!)
Van de voerbeurt om 12.00 uur hebben we foto's gemaakt.
is daar ons eten?
dringen om een flesje
allemaal aan de fles
jij nog het laatste drupje


7 opmerkingen:

  1. Je bent er wel druk mee, maar wat leuk om even pleegmoeder te zijn van dit drietal.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. pieteke van der Veen18 maart 2012 om 08:50

    o wat leuk! Ik kom gauw kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O wat schattig!! Hoe lang blijven ze?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb geen idee hoe lang ze blijven. In elk geval blijven ze lang genoeg om straks nog van ze te kunnen genieten als ze naar buiten mogen. Kunnen ze lekker spelen met elkaar. En....er komen waarschijnlijk nog meer lammetjes bij.
    Leuk he?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Echt leuk!! Je zal het er nog druk mee krijgen :)

      Verwijderen
  5. Wat een schatten, heerlijk hoor. Daar word je heel vrolijk van x Gonny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk is dit voor hen en voor jou!

    En echt LENTE!

    BeantwoordenVerwijderen