dinsdag 31 januari 2012

Geen quiltactiviteiten

Zo, vandaag even wat huishoudelijke ins en outs op mijn blog geplaatst (zie de foto's van ons beestenspul), dan hebben jullie een beetje een idee met wie ik mijn leven deel. Blijft natuurlijk de vraag hoe die man van mij er nou uitziet. Die vraag zal  (misschien) binnenkort ook beantwoord worden.
Vandaag heb ik een hoop lapjes op tafel gegooid in de hoop geïnspireerd te raken. Ik had wel een idee, maar ik word er toch niet echt warm van. Misschien een andere keer. Ik zag dat Willie (lawisquiting) een hele mooie quilt heeft gemaakt. Omdat de afmeting voor mij een beetje overweldigend is, heb ik het plan gekregen om er een mini'tje van te maken. Wellicht krijg ik daarna weer nieuwe inspiratie om zelf iets te bedenken.
Binnenkort zal ik de foto's van een op handen zijnd project (van quiltles) op mijn blog plaatsen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten