zondag 19 februari 2012

De Handwerkbeurs 2012


Gisteren ben ik naar de Handwerkbeurs geweest. Rond 14.00 uur was ik daar en het aantal auto's op de parkeerplaats voorspelde in elk geval dat het 'lekker druk' zou zijn daar binnen, maar dat viel gelukkig erg mee.
Ten opzichte van vorige jaar vond ik de beurs niet erg verrassend. Het enige wat voor mij helemaal nieuw was, was een stand met allerlei spullen voor het maken van art-quilts. Denk hierbij aan verschillende soorten inkt (metallic etc.), vlies en een dikke vulling (zoiets als Hobbs) die kan krimpen. Ze hadden ook paintsticks in set-verpakkingen.
Waar nog ik nog geen foto van genomen heb, is de Jelly Roll van Moda, Rouenneries Deux by French General. Van deze roll met bijbehorend charmpack ga ik op 9 maart a.s. bij Janny van der Kloet een zgn. 'snelle quilt' maken.
Nou, tot zover de (gratis) reclame en dan nu de foto's.


PS: Ja, dat is waar. Ik las zojuist bij iemand dat er wel veel op het gebied van wol te beleven was. Dat viel mij ook op.


1 opmerking:

  1. Je bent goed geslaagd zag ik. Ik ben er nog nooit geweest, ben bang dat ik overvallen wordt door al het moois ;)
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen